نمکستون

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

ورژن جدید همه چی آرومه:
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

شلوارا کوتاهه، مانتوها چسبونه!

دوهزارتا لیلی واسه هر مجنونه!

من چه‌قد خوشبختم همه‌چی آرومه!

مانتوها چسبونن، همه‌چی معلومه!

بگو این آرایش تا ابد پابرجاس!

حالا که خط‌چشم تو نگاهت پیداس!

من چه‌قد خوشبختم زندگی آسونه!

زندگی شیرینه همه‌چی ارزونه!

همه‌چی آرومه غصه‌ها خوابیدن!

پول خوبی می‌دن واسه‌ی زاییدن!

#

#

#

یه روز مخاطب خاصم ازم پرسید : چقد دوسم داری؟

منم گفتم : حالا کی گفته من دوست دارم ؟

هیچی دیگه الان رفته مخاطب عام شده واسه ما ! ://///:

ملت اعصاب ندارنا

#

#

#

تو پراید دارییییییییییییییییی؟ پسته هم میخوری؟

چی میگیییییییییی؟ باباتم مرغ فروشه؟

#

#

#

ماریوى (قارچ خور) عزیز :فقط خواستم بدونیکه من تمام دوران بچه گیمو به خاطر نجات دوس دختر تو به هدر دادم... حلالت نمیکنم!!!

#

#

#

چیزمو ول کن!
- خودت چیزمو ول کن!
+ چیز خودمه!
- نخیرم، چیز خودمه!
“کشمکش دو بچه موش سوسول تازه خارج از کشور رفته بر سر یه تیکه پنیر! ”

لعنت به هر چی منحرفه

#

#

#

از اینکه بعضیا سمتت نمیان ناراحت نشو ایراد از تو نیست.
مگس هیچوقت سمت گل نمیره
همیشه میره سمت ... مثل خودش

#

#

#

تولد پسر خاله ی گودزیلام بود. شوهر خالم داشت بادکنک باد میکردن بعد که جشن شروع شد داشتم بادکنک ها روجمع میکردم که جا واسه رقصیدن باز شه که اقای گودزیلا اومد و با گریه بادکنک ها رو ازم گرفت و جیغ کشید :ولشون کن بادکنکای خودمه. باد بابام توشهههههههههههههه

#

#

#

ضد حال یعنی می نویسی «با تمام وجود دوستت دارم» رو مانیتور میبینی«fh jlhl, [, n n, sjj nhvl»!! ینی ته مونده اعصابو بالا میکشه این کیبورد، بار اولشم که نیست لا مصب

#

#

#

پشه اومده خونمون
مامانم میگه:
بذار خونتو بخوره سنگین شه بکشیمش
شب نیاد داداشتو بخوره !
من مامان بابای واقعیمو میخووووواااااام:|

#

#

#

دوست پسرم دیشب بهم اس ام اس داد نوشت صادقانه بگو وقتی منو میبوسی چه حسي داري عجیجم ؟؟
.
.
.
نوشتم : همين كه واسه چند لحظه زر نميزنی برام كافيه!!
نمیدونم چرا دیشب تاحالا جوابمو نمیده.از همون اول میدونستم خله

امیدوارم حسابی شاد شده باشین

نظر نشه فراموش



 

 


|سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A